Efektywna komunikacja w grupie w sektorze motoryzacji i elektromobilności

Cena:
520.00 PLN (netto)
Kod: 0024/2023ON
On-line, od: 17 lutego 2023 do: 17 lutego 2023
Poziom: Ogólny

Dla kogo: Pracownicy sektora motoryzacji i elektromobilności, w szczególności osoby odpowiadające za obszar zarządzania i organizacji pracy w przedsiębiorstwie, w tym w szczególności: brygadziści, liderzy zmianowi, kierownicy zmianowi itp., pracownicy produkcyjni, pracownicy sektorausługowego (warsztaty naprawcze, stacje diagnostyczne, salony samochodowe), pracownicy w bezpośrednim kontakcie z klientem.

  • W jaki sposób wysoka komunikatywność przedkłada się na lepszą współpracę z pracownikami i partnerami biznesowymi/ klientami/ dostawcami?
  • Jakie bariery występują w komunikacji i jak je skutecznie przełamywać?
  • Komunikacja werbalna i niewerbalna (mowa ciała) – na co zwracać szczególną uwagę w komunikacji w zespole oraz z innymi działami i z klientami?
  • Na czym polega proaktywne oraz empatyczne słuchanie? Dlaczego jest kluczowe w komunikacji?
  • Rola inteligencji emocjonalnej (EQ) w komunikacji i budowaniu relacji w pracy i życiu osobistym.
  • Jakie błędy w komunikacji popełniamy najczęściej i jak im przeciwdziałać?
  • Style komunikacji a osobowość.
  • Na co zwracać uwagę dopasowując sposób komunikacji do odbiorcy?
  • W jaki sposób wypalenie zawodowe, stres i przeciążenie pracą negatywnie wpływa na komunikację?
  • Co najbardziej demotywuje ludzi w pracy zespołowej?

Szkolenia otwarte

Marcin Sadkowski

tel: 690 017 860
e-mail: m.sadkowski@pcdk.pl

Szkolenia zamknięte

Michał Siwiński

tel: 690 017 583
e-mail: m.siwinski@pcdk.pl

Wszystkie nasze szkolenia dofinansowane są z BUR i KFS
Masz pytania o dofinansowanie?

Tel: 22 299 23 23

Masz problem z zapisem, pobierz:

Efektywna komunikacja w grupie w sektorze motoryzacji i elektromobilności

Wyszukaj szkolenia po słowie kluczowym