O SZKOLENIU
Konflikt jest taką sytuacją, o której łatwiej opowiedzieć, lecz dużo trudniej przez nią przebrnąć. Szczególnie, gdy w sytuacji zawodowej dotyczy to naszego zespołu, gdzie jesteśmy młodym liderem, lub doświadczonym w wielu zadaniach …. poza konfliktem.
Konflikty powstają między pracownikami oraz między całymi zespołami. Jest wiele przyczyn konfliktów. A to wpływa na efektywność projektów, zespołów, organizacji. Szkolenie to wspiera liderów w zarządzeniu sytuacjami konfliktu.
CELE SZKOLENIA
Celem szkolenia " Konflikty w zespole. Jak skutecznie je rozwiązywać " jest zwiększenie kompetencji w zakresie zarządzania konfliktem, poprzez zrozumienie i zdiagnozowanie sytuacji konfliktu, określenie rozwiązań do sytuacji konfliktowej, zrozumienie faz konfliktu, wypracowanie rozwiązań dla dalszej współpracy oraz usprawnienie komunikacji.
KORZYŚCI:
Po szkoleniu Uczestnik będzie potrafił:
- Dostrzegać konflikt i oceniać jego skalę.
- Sprawnie kierować konfliktem.
- Wykorzystywać konflikt do zwiększenia efektywności działań.
- Budować bezkonfliktową komunikację w zespole.
- Rozwiązywać konflikty w relacji z drugą osobą.
- Rozwiązywania konflikty w zespołach i między nimi.
- Bronić się przed manipulacją.
- Zwiększy kompetencje w zakresie asertywności.
DLA KOGO JEST ADRESOWANE SZKOLENIE:
Szkolenie jest przeznaczone dla menedżerów – liderów, którzy zarządzają zespołami pracowniczymi.
Czym jest konflikt?
Źródła konfliktów i ich przyczyny pierwotne
Reakcje na konflikt
Rozwiązywanie konfliktów zespołowych
Metody rozwiązywania konfliktów
Techniki rozwiązywania konfliktów .
Psychologiczne techniki wpływu w konflikcie:
Dobra komunikacja jako profilaktyka powstawania konfliktów
16 maja 2024: 10:00 - 15:00
17 maja 2024: 10:00 - 15:00
tel: 690 017 860
e-mail: m.sadkowski@pcdk.pl
tel: 690 017 583
e-mail: m.siwinski@pcdk.pl
Wszystkie nasze szkolenia dofinansowane są z BUR i KFS
Masz pytania o dofinansowanie?
Tel: 22 299 23 23