IV Konferencja podatkowo-rachunkowa - wprowadzone i planowane zmiany na 2024 oraz 2025 rok

Cena:
1999.00 PLN (netto)

1899 PLN: za 2 lub więcej osoby z jednej firmy

1499 PLN dla pierwszych 20 osób zgłoszonych do 10 października 2024 roku: Promocja

Kod: 1709/2024/ON
Stacjonarne, od: 25 listopada 2024 do: 26 listopada 2024

Dostępne miejsca: 70 z 70

Miejsce: Warszawa, Warsaw Presidential Hotel
Poziom: Średniozaawansowany

Cena promocyjna:

1499 zł/ dla pierwszych 20 osób!!!!

W cenie:

  1. materiały konferencyjne
  2. zestaw gadżetów
  3. lunch i przerwy kawowe

PCDK zaprasza na kolejną edycję konferencji podatkowej w z elementami rachunkowości i raportowania niefinansowego, w dniach 25-26 listopada 2024 r. zapraszamy do warszawskiego Warsaw Presidential Hotel (dawny Marriott Centrum), przedstawimy Państwu aktualne orzecznictwo, ale przede wyszystkim projektowe zmiany na 2025 rok.

Wydarzenie skierowane jest do wszystkich osób związanych zawodowo z księgowością  i podatkami, które chcą dogłębnie przenalizować najnowsze regulacje prawne, istotne dla działów finansowo-księgowych. Wykłady będą dotyczyły m.in. JPK_CIT, podatku u źródła, podatku minimalnego, cen transferowych, KSeF, WNT, WDT, zmian w MSSF oraz raportowania niefinansowego.. Konferencja będzie okazją do dyskusji z najlepszymi ekspertami na rynku, zajmującymi się kadrami w praktyce – na konferencję zaprosiliśmy Prelegentów doświadczonych wieloma latami praktyki w zawodzie oraz w branży trenerskiej.

 

 


Prowadzący

blank women

Elżbieta Kida

biegły rewident, doświadczony wykładowca, praktyk, specjalista z rachunkowości finansowej i podatku od towarów i usług. Od 1991 roku prowadzi szkolenia i kursy z zakresu rachunkowości na różnych poziomach zaawansowania. Autor wielu artykułów na temat rachunkowości i podatku VAT. Prowadziła szkolenia zamknięte m.in. dla takich spółek jak: KPMG, Ernst and Young, Bayer, PricewaterhauseCoopers, TMF Poland, Polpharma, NBP, TP S.A., PKP, Poczta Polska, Deloitte Audyt, Mostostal, Warszawa, Elektrociepłownie Warszawskie, Polkomtel, Accenture, Geovita, Fiat Services Polska, PGE Dystrybucja Łódź.

 

Marcin Otręba

Doradca podatkowy. Główny specjalista podatkowy PCDK. Doktorant na Uniwersytecie WSB Merito we Wrocławiu. Absolwent Wydziału Prawa, Administracji i Ekonomii Uniwersytetu Wrocławskiego. Specjalizuje się w zagadnieniach związanych z podatkami pośrednimi oraz bezpośrednimi jak również kontrolą podatkową, celno-skarbową, postępowaniem podatkowym prowadzonymi przez organy Krajowej Administracji Skarbowej. Posiada wieloletnią praktykę w stosowaniu polskiego i międzynarodowego prawa podatkowego. Wieloletni pracownik Izby Skarbowej we Wrocławiu. Trener Ministerstwa Finansów oraz Centrum Edukacji Zawodowej Resortu Finansów w zakresie podatku od towarów i usług oraz ordynacji podatkowej. Doświadczenie zawodowe zdobywał również w międzynarodowych firmach z SSE oraz kancelariach prawno-podatkowych zajmując się z sukcesem rozwiązywaniem bieżących problemów podatkowych czy wdrażaniem nowych procesów związanych z podatkami. Od 2010 roku związany jest z Uniwersytetem WSB Merito we Wrocławiu, na którym prowadzi jako nauczyciel akademicki wykłady z prawa podatkowego. Kierownik studiów podyplomowych – Doradca podatkowy. Projektuje oraz prowadzi szkolenia podatkowe min. dla Administracji Skarbowej, Oddziałów Stowarzyszenia Księgowych w Polsce. Autor licznych publikacji min. dla Rzeczypospolitej, Dziennika Gazety Prawnej czy biuletynu VAT, wydawnictwa INFOR.

 

Joanna Aleksandrowicz

Radca prawny. Absolwentka kierunku Prawo na wydziale Prawa i Administracji Uniwersytetu Gdańskiego, a także Finansów i Rachunkowości spec. Doradztwo Podatkowe w Wyższej Szkole Bankowej w Gdańsku. Stypendystka Rektora UG za osiągnięcia w nauce 2012-2016. W trakcie studiów jej zainteresowania skupiały się przede wszystkim na prawie podatkowym, odbywała praktyki zarówno w spółkach doradztwa podatkowego, jak i kancelariach radcowskich. Ukończyła aplikację radcowską przy OIRP w Gdańsku. Aktualnie zajmuje się bieżącą obsługą prawno- podatkową spółek, ze szczególnym uwzględnieniem podatków dochodowych. Posiada wieloletnie doświadczenie w zakresie regulacji dotyczących MDR, a także uczestnicy w procesie przygotowywania dokumentacji cen transferowych dla klientów. Doświadczony szkoleniowiec z obszaru podatków dochodowych. Wykładowca na Uniwersytecie WSB Merito Gdańsk.

 

dr Jacek Zatoński

Dyrektor Biura PCDK w Poznaniu. Od 2006 roku aktywny zawodowo w branży ochrony środowiska. Obejmował stanowiska związane z pracami laboratoryjnymi, geologicznymi, opracowaniami dokumentacji przyrodniczej i dokumentów strategicznych dla gmin, analizami GIS, obsługą firm itp. Dzięki pracy na różnych stanowiskach oraz współpracy zarówno z biznesem, administracją jak i organizacjami pozarządowymi posiada szeroką wiedzę z zakresu zrównoważonego rozwoju. Absolwent Kształtowania Środowiska Przyrodniczego na Wydziale Nauk Geograficznych i Geologicznych Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Na tym samym wydziale uzyskał również tytuł doktora nauk o ziemi w zakresie geografii. W karierze zawodowej odpowiadał za sprawy związane z ochroną środowiska, BHP i CSR w m.in. w firmach Eurocash S.A., grupa kapitałowa VOX, O-I Produkcja Polska S.A.(Huta Szkła Antoninek), CCL Label sp. z o.o. czy Netguru S.A. Ostatnio pracował na stanowisku eksperta ds. dekarbonizacji w Żabka Polska Sp. z o. o. W PCDK zarządza działem zrównoważonego rozwoj i ochrony środowiska. Szkolił i obliczał śladu węglowy m.in. dla Żabka Polska Sp. z o. o., Polska Spółka Gazownictwa, Vitkovice Milmet, Wałbrzyskich Zakładów Koksowniczych „Victoria”, Eggs Product, Drukarnia Interak, Wydawnictwa Trefl, Siro – Bielsko itd.

 

Łukasz Chłond

doświadczenie zdobywał w czołowych spółkach świadczących usługi doradztwa podatkowego (również z tzw. Wielkiej Czwórki), przechodząc całą ścieżkę kariery począwszy od konsultanta aż po partnera w spółce doradztwa podatkowego. Zarządzał również europejskim działem podatków pośrednich w dużej firmie z branży FMCG. Od kilkunastu lat doświadczony trener, współpracuje z liderami polskiego rynku szkoleń podatkowych, prowadził szkolenia zamknięte dla największych międzynarodowych i polskich firm.

 

Mirela Chomont

Radca Prawny, Doradca Podatkowy, były pracownik organów administracji skarbowej, członek zespołu ekspertów do spraw Karnych Skarbowych przy Krajowej Izbie Doradców Podatkowych, autor w serwisie Doradca w biznesie, doświadczona trenerka i autorka szkoleń. Studia ukończyła z wyróżnieniem jako najlepsza absolwentka Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Szczecińskiego w Szczecinie – rocznik 2010. Absolwentka kierunku „Analiza Ekonomiczna i Controlling przedsiębiorstw” na Akademii Ekonomicznej w Poznaniu, Katedra Controllingu, Analizy Finansowej i Wyceny. Obecnie prowadzi prywatną praktykę obejmującą obsługę prawną i podatkową klientów indywidualnych, podmiotów gospodarczych oraz jednostek sektora finansów publicznych. Doświadczenie nabyła w największych kancelariach prawniczych Pomorza Zachodniego oraz firmach audytorsko – księgowych, obsługujących również Urzędy, w tym Urząd Marszałkowski Województwa Zachodniopomorskiego.

 

Michał Kordiak

Prawnik i specjalista w zakresie cen transferowych oraz podatku dochodowego. Szkoli w zakresie CIT oraz podobnej tematyki od przeszło 5 lat. W PCDK prowadzi szkolenia z CIT, fundacji rodzinnych, PSI i SSE.

 

Program

Dzień 1

9:30 - 10:00 Rejestracja i kawa powitalna


10:00 - 11:30 JPK_CIT – planowane zmiany z uwzględnieniem opublikowanych struktur

  • JPK CIT – kogo dotyczy?
  • Czy należy dostosować plan kont do standardowego planu kont wskazanego przez Ministerstwo Finansów?
  • Czy rozwiązanie informatyczne dostarczone przez dostawcę ERP zagwarantuje poprawne raportowanie?
  • Nowe struktury JPK_KR_PD i JPK_ST_KR

11:30 - 11:45 Przerwa kawowa


11:45 - 13:00 Podatek u źródła (WHT) – nowe zasady rozliczeń


13:00 - 13:45 Lunch


13:45 - 15:00 Podatek minimalny - wybrane zagadnienia

  • krótkie omówienie celu regulacji oraz przepisów przejściowych
  • w jaki sposób ustalić, czy obowiązek zapłaty dodatkowej daniny dotyczy danego podatnika?
  • kalkulacja krajowego minimalnego podatku dochodowego
  • termin zapłaty krajowego minimalnego podatku dochodowego i obowiązki formalne z tym związane
  • omówienie kilku wybranych interpretacji indywidualnych wydanych na gruncie krajowego minimalnego podatku dochodowego

15:00 - 16:15 Wybrane zmiany w podatku CIT planowane na rok 2025

 

Dzień 2

9:30 - 10:00 Rejestracja i kawa powitalna


10:00 - 10:45 Krajowy System e-Faktur (KSeF) – stan na dziś i wyzwania na 2025/2026

  • Dwa terminy wejścia w życie obowiązkowego KSeF.
  • Faktury konsumenckie w KSeF.
  • Zmiany w strukturze JPK_Faktura

10:45 - 11:45 Podatek VAT w transakcjach międzynarodowych (WNT, WDT, export, import, TTU, e-commerce)

  • Transakcje międzynarodowe a dodatkowe dokumenty czego wymaga fiskus.
  • Siedziba działalności gospodarczej a stałe miejsce prowadzenia dzielności przy rozliczaniu usług międzynarodowych.
  • E-commerce, który kraj wybrać do rozliczania podatku VAT.

11:45 - 12:00 Przerwa kawowa


12:00 - 13:00 Zmiany VAT w 2024 oraz planowane na 2025 - stawki VAT, wdrożenie DAC7 i pakietu VIDA


13:00 - 13:45 Lunch


13:45 - 15:15 Zmiany w MSSF w roku 2024 oraz projektowane zmiany


15:15 - 16:15 Wybrane zagadnienia sprawozdawczości zrównoważonego rozwoju

Termin i czas trwania

25 listopada 2024: 09:30 - 16:15

26 listopada 2024: 09:30 - 16:15

Masz pytanie o to szkolenie?

tel: 22 299 23 23
tel: 690 017 860
szkolenia@pcdk.pl

Wszystkie nasze szkolenia objęte są możliwością pozyskania dofinansowania z Bazy Usług Rozwojowych oraz Krajowego Funduszu Szkoleniowego.

Regionalne programy (RP) pozwalają na sfinansowanie usług rozwojowych wybranych w Bazie Usług Rozwojowych. Dzięki nim przedsiębiorcy i pracownicy mikro, małych i średnich firm oraz osoby indywidualne w całym kraju mogą otrzymać nawet 100 proc. dofinansowania na wybrane przez siebie usługi szkoleniowe i doradcze. Więcej informacji znajdziesz na stronach https://uslugirozwojowe.parp.gov.pl/ oraz https://serwis-uslugirozwojowe.parp.gov.pl

Krajowy Fundusz Szkoleń wspiera pracodawców, którzy chcą inwestować w kapitał ludzki. Wnioski należy składać w Powiatowym Urzędzie Pracy, właściwym dla siedziby przedsiębiorstwa. Nabory ogłaszają urzędy. Poziom dofinansowania to dla mikro przedsiębiorcy poziom aż 100%. W pozostałych mały, średnich i dużych przedsiębiorstwach można uzyskać 80%.

Masz problem z zapisem, pobierz:

IV Konferencja podatkowo-rachunkowa - wprowadzone i planowane zmiany na 2024 oraz 2025 rok

Zapisz się
Cena:

Osoba zgłaszająca

Dane uczestników

Dane do faktury (Nabywca)

Dodatkowe informacje

Warunki uczestnictwa

wymagane*

Wyszukaj szkolenia po słowie kluczowym