Szczegółowe omówienie ESRS w zakresie S – social (społeczeństwo)

Cena:
720,00 PLN (netto)
Kod: 1879/2025/ON
On-line, 12 marca 2025 - 12 marca 2025
Poziom: Średniozaawansowany

ESRS S1 WŁAŚNI PRACOWNICY

  • Strategia
  • ESRS 2 SBM-2 Dialog z pracownikami oraz zbieranie ich oczekiwań i opini
  • Zarządzanie oddziaływaniem, ryzykiem i możliwościami
    • S1-1 Polityki związane z własną siłą roboczą
    • S1-2 Procedury współpracy z własnymi pracownikami i przedstawicielami pracowników w zakresie oddziaływania   
    • S1-3 Procesy niwelowania negatywnych oddziaływań i kanały zgłaszania problemów przez pracowników jednostki   
    • S1-4 Podejmowanie działań dotyczących istotnych oddziaływań na własnych pracowników oraz stosowanie podejść służących ograniczeniu istotnego ryzyka i wykorzystywaniu istotnych możliwości związanych z własną siłą roboczą oraz skuteczność tych działań   
  • Cele
    • S1-5 Cele dotyczące zarządzania istotnymi negatywnymi oddziaływaniami, zwiększania pozytywnych oddziaływań i zarządzania istotnym ryzykiem i istotnymi możliwościami
  • Mierniki
    • S1-6 Charakterystyka pracowników jednostki   
    • S1-7 Charakterystyka osób niebędących pracownikami stanowiących własnych pracowników jednostki   
    • S1-8 Zakres rokowań zbiorowych i dialogu społecznego
    • S1-9 Wskaźniki różnorodności   
    • S1-10 Odpowiednie płace
    • S1-11 Ochrona socjalna
    • S1-12 Osoby z niepełnosprawnościami   
    • S1-13 Wskaźniki dotyczące szkoleń i rozwoju umiejętności   
    • S1-14 Wskaźniki bezpieczeństwa i higieny pracy   
    • S1-15 Wskaźniki równowagi między życiem zawodowym a prywatnym   
    • S1-16 Wskaźniki wynagrodzeń (luka płacowa i całkowite wynagrodzenie)   
    • S1-17 Incydenty, skargi i poważne oddziaływania na przestrzeganie praw człowieka

ESRS S2 PRACOWNICY W ŁAŃCUCHU WARTOŚCI

  • Strategia
  • ESRS 2 SBM-2 Interesy i opinie pracowników w łańcuchu wartości są znane i brane pod uwagę
  • Zarządzanie oddziaływaniem, ryzykiem i możliwościami
    • S2-1 Polityki związane z pracownikami w łańcuchu wartości   
    • S2-2 Procesy współpracy z osobami wykonującym pracę w łańcuchu wartości w zakresie oddziaływań   
    • S2-3 Procesy niwelowania negatywnych oddziaływań i kanały zgłaszania problemów przez pracowników w łańcuchu wartości   
    • S2-4 Podejmowanie działań dotyczących istotnych oddziaływań na osoby wykonujące pracę w łańcuchu wartości oraz stosowanie podejść służących zarządzaniu istotnymi ryzykami i wykorzystywaniu istotnych możliwości związanych z osobami wykonującymi pracę w łańcuchu wartości oraz skuteczność tych działań   
  • Cele
    • S2-5 Cele dotyczące zarządzania istotnymi negatywnymi oddziaływaniami, zwiększania pozytywnych oddziaływań i zarządzania istotnym ryzykiem i istotnymi możliwościami   

ESRS S4 KONSUMENCI I UŻYTKOWNICY KOŃCOWI

  • Strategia
  • ESRS 2 SBM-2 Interesy i opinie konsumentów i użytkowników końcowych w łańcuchu wartości są znane i brane pod uwagę
  • Zarządzanie oddziaływaniem, ryzykiem i możliwościami
    • S4-1 Polityki związane z konsumentami i użytkownikami końcowymi
    • S4-2 Procesy współpracy w zakresie oddziaływań z konsumentami i użytkownikami końcowymi   
    • S4-3 Procesy remediacji negatywnych oddziaływań i kanały zgłaszania problemów przez konsumentów i użytkowników końcowych   
    • S4-4 Podejmowanie działań dotyczących istotnych oddziaływań na konsumentów i użytkowników końcowych oraz stosowanie podejść służących zarządzaniu istotnym ryzykiem i wykorzystywaniu istotnych możliwości związanych z konsumentami i użytkownikami końcowymi oraz skuteczność tych działań   
  • Cele
    • S4-5 Cele dotyczące zarządzania istotnymi negatywnymi oddziaływaniami, zwiększania pozytywnych oddziaływań i zarządzania istotnym ryzykiem i istotnymi możliwościami

Termin i czas trwania

12 marca 2025: 10:00 - 15:00

Masz pytanie o to szkolenie?

tel: 22 299 23 23
tel: 690 017 860
szkolenia@pcdk.pl

Wszystkie nasze szkolenia objęte są możliwością pozyskania dofinansowania z Bazy Usług Rozwojowych oraz Krajowego Funduszu Szkoleniowego.

Regionalne programy (RP) pozwalają na sfinansowanie usług rozwojowych wybranych w Bazie Usług Rozwojowych. Dzięki nim przedsiębiorcy i pracownicy mikro, małych i średnich firm oraz osoby indywidualne w całym kraju mogą otrzymać nawet 100 proc. dofinansowania na wybrane przez siebie usługi szkoleniowe i doradcze. Więcej informacji znajdziesz na stronach https://uslugirozwojowe.parp.gov.pl/ oraz https://serwis-uslugirozwojowe.parp.gov.pl

Krajowy Fundusz Szkoleń wspiera pracodawców, którzy chcą inwestować w kapitał ludzki. Wnioski należy składać w Powiatowym Urzędzie Pracy, właściwym dla siedziby przedsiębiorstwa. Nabory ogłaszają urzędy. Poziom dofinansowania to dla mikro przedsiębiorcy poziom aż 100%. W pozostałych mały, średnich i dużych przedsiębiorstwach można uzyskać 80%.

Sprawdź nasze dofinansowania

Masz problem z zapisem, pobierz:

Szczegółowe omówienie ESRS w zakresie S – social (społeczeństwo)

Zapisz się
Cena:

Osoba zgłaszająca

Dane uczestników

Dane do faktury (Nabywca)

Dodatkowe informacje

Warunki uczestnictwa

wymagane*