Lider TPM4-Z, czyli jak zarządzać Działem Utrzymania Ruchu, kompetencje interpersonalne („miękkie”) - poziom średniozaawansowany.

Cena:
1800.00 PLN (netto)
Kod: 1699/2024/ON
On-line, od: 4 grudnia 2024 do: 6 grudnia 2024

Poziom: Średniozaawansowany

Cel szkolenia:

  • Uświadomienie sobie mocnych i słabych stron,
  • Rozwój umiejętności zarządzania,
  • Wzrost efektywności pracy drogą polepszenia komunikacji werbalnej i niewerbalnej,
  • Podniesienie umiejętności delegowania zadań,
  • Poznanie sztuki budowania i rozwijania cech osobowościowych, autorytetu,
  • Pobudzenie do rozwoju kompetencji „miękkich”,
  • Poznanie metod i technik wywierania wpływu, rozładowywania złych emocji oraz generowania zmian na lepsze.

Program

1. Wstęp:

  • przedstawienie się prowadzących oraz uczestników,
  • sprawy organizacyjne, przedstawienie programu i zasad wspólnej współpracy.

2. Właściwe skomunikowanie się z każdą osobą na świecie za pomocą modelu DISC (DISA) D3 [TEAMS (test psychometryczny Mereditha-Belbina), VALUES (praca na kontrakcie), BAI (motywacja, 6 sił napędowych)], Williama Moultona Marstona:

  • test psychometryczny, wykres radarowy,
  • narzędzia wspomagające,
  • ćwiczenia i studia przypadku,
  • dyskusja, przykłady z życia osobistego i zawodowego,
  • wykorzystanie w praktyce podczas obiadowej przerwy szkoleniowej i od razu po 1szym dniu szkoleniowym.

3. Model kwadratu komunikacyjnego według Friedemanna Schulza von Thuna:

  • test umiejętności komunikacyjnych,
  • przećwiczenie 4 „uszu”, płaszczyzn komunikacyjnych – ucho apelu, ujawniania siebie, faktów i relacji,
  • jak na 4 sposoby można rozumieć jedno zdanie, sytuacje każdego dnia.

4. Sztuka perswazji i wywierania wpływu – Przywództwo/ Autorytet/ Charyzma:

  • posługiwanie się regułami wpływu społecznego (wg Roberta Cialdiniego):

a. Prawo rewanżu.

b. Prawo kontrastu.

c. Prawo sympatii.

d. Prawo pozytywnych skojarzeń.

e. Prawo konsekwencji.

f.  Prawo limitu.

g. Prawo konformizmu.

h. Prawo autorytetu.

  • w jaki sposób zastosować każde z tych praw w praktyce dnia codziennego.

5. Rozwiązywanie konfliktów - test psychometryczny, style i przepracowywanie konfliktów wg Christophera W. Moore’a:

  • "wczoraj kolega dziś szef",
  • diagnoza umiejętności rozwiązywania konfliktów,
  • rodzaje i modele rozwiązywania konfliktów,
  • test, ćwiczenia praktyczne,
  • studium przypadku trenera i z praktyki firmy.

6. Rola autorytetu:

  • podstawowe czynniki budujące autorytetu
  • autorytet funkcji, wiedzy i osobowości

7. Ćwiczenia praktyczne.

Zarządzanie zespołem Utrzymania Ruchu przez pozytywne emocje

8. Zarządzanie stresem i kontrolowanie emocji - Samoregulacja i przepracowywanie stresu wg modelu Paula D. Macleana:

  • nazwanie emocji po "imieniu",
  • inteligencja emocjonalna,
  • co to jest stres i kiedy występuje?
  • podejmowanie decyzji w stresie,
  • ćwiczenie na sytuacje stresogenne i jak sobie z nimi radzić - burza mózgów,
  • macierz ustalania priorytetów w życiu – omówienie jak stosować.

9. Skuteczna komunikacja pisemna - np.: mail'e, sms'y, insrukcje, ogłoszenia:

  • test umiejętności komunikacyjnych,
  • ćwiczenia, studia przypadku,
  • dyskusja o doświadczeniach z życia zawodowego uczestników w tym zakresie,
  • przykłady, omówienie dotychczasowych dokonań uczestników.

Podsumowanie.

Termin i czas trwania

4 grudnia 2024: 10:00 - 15:30

5 grudnia 2024: 10:00 - 15:30

6 grudnia 2024: 10:00 - 15:30

Masz pytanie o to szkolenie?

tel: 22 299 23 23
tel: 690 017 860
szkolenia@pcdk.pl

Wszystkie nasze szkolenia objęte są możliwością pozyskania dofinansowania z Bazy Usług Rozwojowych oraz Krajowego Funduszu Szkoleniowego.

Regionalne programy (RP) pozwalają na sfinansowanie usług rozwojowych wybranych w Bazie Usług Rozwojowych. Dzięki nim przedsiębiorcy i pracownicy mikro, małych i średnich firm oraz osoby indywidualne w całym kraju mogą otrzymać nawet 100 proc. dofinansowania na wybrane przez siebie usługi szkoleniowe i doradcze. Więcej informacji znajdziesz na stronach https://uslugirozwojowe.parp.gov.pl/ oraz https://serwis-uslugirozwojowe.parp.gov.pl

Krajowy Fundusz Szkoleń wspiera pracodawców, którzy chcą inwestować w kapitał ludzki. Wnioski należy składać w Powiatowym Urzędzie Pracy, właściwym dla siedziby przedsiębiorstwa. Nabory ogłaszają urzędy. Poziom dofinansowania to dla mikro przedsiębiorcy poziom aż 100%. W pozostałych mały, średnich i dużych przedsiębiorstwach można uzyskać 80%.

Masz problem z zapisem, pobierz:

Lider TPM4-Z, czyli jak zarządzać Działem Utrzymania Ruchu, kompetencje interpersonalne („miękkie”) - poziom średniozaawansowany.

Zapisz się
Cena:

Osoba zgłaszająca

Dane uczestników

Dane do faktury (Nabywca)

Opcje dodatkowe

Dodatkowe informacje

Warunki uczestnictwa

wymagane*