Szczegółowe omówienie ESRS w zakresie G i S – Governence (Ład korporacyjny), Social (społeczeństwo)

Cena za uczestnika:
720,00 PLN (netto)
Kod: 2156/2025/ON
On-line, 13 czerwca 2025 - 13 czerwca 2025
Poziom: Średniozaawansowany

ESRS S1 WŁAŚNI PRACOWNICY

  • Strategia
  • ESRS 2 SBM-2 Dialog z pracownikami oraz zbieranie ich oczekiwań i opini
  • Zarządzanie oddziaływaniem, ryzykiem i możliwościami
    • S1-1 Polityki związane z własną siłą roboczą
    • S1-2 Procedury współpracy z własnymi pracownikami i przedstawicielami pracowników w zakresie oddziaływania   
    • S1-3 Procesy niwelowania negatywnych oddziaływań i kanały zgłaszania problemów przez pracowników jednostki   
    • S1-4 Podejmowanie działań dotyczących istotnych oddziaływań na własnych pracowników oraz stosowanie podejść służących ograniczeniu istotnego ryzyka i wykorzystywaniu istotnych możliwości związanych z własną siłą roboczą oraz skuteczność tych działań   
  • Cele
    • S1-5 Cele dotyczące zarządzania istotnymi negatywnymi oddziaływaniami, zwiększania pozytywnych oddziaływań i zarządzania istotnym ryzykiem i istotnymi możliwościami

ESRS S2 PRACOWNICY W ŁAŃCUCHU WARTOŚCI

  • Strategia
  • ESRS 2 SBM-2 Interesy i opinie pracowników w łańcuchu wartości są znane i brane pod uwagę
  • Zarządzanie oddziaływaniem, ryzykiem i możliwościami
    • S2-1 Polityki związane z pracownikami w łańcuchu wartości   
    • S2-2 Procesy współpracy z osobami wykonującym pracę w łańcuchu wartości w zakresie oddziaływań   
    • S2-3 Procesy niwelowania negatywnych oddziaływań i kanały zgłaszania problemów przez pracowników w łańcuchu wartości   
    • S2-4 Podejmowanie działań dotyczących istotnych oddziaływań na osoby wykonujące pracę w łańcuchu wartości oraz stosowanie podejść służących zarządzaniu istotnymi ryzykami i wykorzystywaniu istotnych możliwości związanych z osobami wykonującymi pracę w łańcuchu wartości oraz skuteczność tych działań   
  • Cele
    • S2-5 Cele dotyczące zarządzania istotnymi negatywnymi oddziaływaniami, zwiększania pozytywnych oddziaływań i zarządzania istotnym ryzykiem i istotnymi możliwościami   

ESRS S4 KONSUMENCI I UŻYTKOWNICY KOŃCOWI

  • Strategia
  • ESRS 2 SBM-2 Interesy i opinie konsumentów i użytkowników końcowych w łańcuchu wartości są znane i brane pod uwagę
  • Zarządzanie oddziaływaniem, ryzykiem i możliwościami
    • S4-1 Polityki związane z konsumentami i użytkownikami końcowymi
    • S4-2 Procesy współpracy w zakresie oddziaływań z konsumentami i użytkownikami końcowymi   
    • S4-3 Procesy remediacji negatywnych oddziaływań i kanały zgłaszania problemów przez konsumentów i użytkowników końcowych   
    • S4-4 Podejmowanie działań dotyczących istotnych oddziaływań na konsumentów i użytkowników końcowych oraz stosowanie podejść służących zarządzaniu istotnym ryzykiem i wykorzystywaniu istotnych możliwości związanych z konsumentami i użytkownikami końcowymi oraz skuteczność tych działań   
  • Cele
    • S4-5 Cele dotyczące zarządzania istotnymi negatywnymi oddziaływaniami, zwiększania pozytywnych oddziaływań i zarządzania istotnym ryzykiem i istotnymi możliwościami
  • Podstawowe ujawnienia oraz G - goverance (zarządzanie/ład korporacyjny)
    • ESRS 2 UJAWNIENIA OGÓLNE

Zarządzanie

  • GOV-1 Role w kontekście ESG (np. dla członków zarządu i niżej)
  • GOV-2 System przepływu informacji w temacie ESG
  • GOV-3 Pensje członków zarządu lub innych pracowników zależne od wyników ESG
  • GOV-5 System analizy i kontroli ESG

Strategia

  • SBM-2 Identyfikacja, dialog i uwzględnianie oczekiwań zainteresowanych stron
  • SBM-3 Analiz oddziaływań, ryzyk i możliwości (szans) związanych z wdrażaniem działań ESG

Polityki i działania

  • MDR-P Polityki w celu zarządzania istotnymi kwestiami związanymi ze zrównoważonym rozwojem
  • MDR-A Plany działań w odniesieniu do istotnych kwestii związanych ze zrównoważonym rozwojem

Zarządzanie      

  • ESRS 2 GOV-1 Rola organów administrujących, nadzorczych i zarządzających   
  • G1-1 Kultura korporacyjna i Polityki prowadzenia działalności gospodarczej i kultura korporacyjna (np. zgłaszanie łamania przepisów, przeciwdzialenie korupcji, ochrona sygnalistw, dobrostan zwięrząt)
  • G1-2 Zarządzanie stosunkami z dostawcami  (np. polityki uczciwego zachowania wobec dostawców, terminowej patności)
  • G1-3 Zapobieganie korupcji i przekupstwu oraz ich wykrywanie (np. procedury, szkolenia)

Podstawowe ujawnienia oraz G - goverance (zarządzanie/ład korporacyjny)

  • ESRS 2 UJAWNIENIA OGÓLNE

Zarządzanie

  • GOV-1 Role w kontekście ESG (np. dla członków zarządu i niżej)
  • GOV-2 System przepływu informacji w temacie ESG
  • GOV-3 Pensje członków zarządu lub innych pracowników zależne od wyników ESG
  • GOV-5 System analizy i kontroli ESG

Strategia

  • SBM-2 Identyfikacja, dialog i uwzględnianie oczekiwań zainteresowanych stron
  • SBM-3 Analiz oddziaływań, ryzyk i możliwości (szans) związanych z wdrażaniem działań ESG

Polityki i działania

  • MDR-P Polityki w celu zarządzania istotnymi kwestiami związanymi ze zrównoważonym rozwojem
  • MDR-A Plany działań w odniesieniu do istotnych kwestii związanych ze zrównoważonym rozwojem

Zarządzanie      

  • ESRS 2 GOV-1 Rola organów administrujących, nadzorczych i zarządzających   
  • G1-1 Kultura korporacyjna i Polityki prowadzenia działalności gospodarczej i kultura korporacyjna (np. zgłaszanie łamania przepisów, przeciwdzialenie korupcji, ochrona sygnalistw, dobrostan zwięrząt)
  • G1-2 Zarządzanie stosunkami z dostawcami  (np. polityki uczciwego zachowania wobec dostawców, terminowej patności)
  • G1-3 Zapobieganie korupcji i przekupstwu oraz ich wykrywanie (np. procedury, szkolenia)

Termin i czas trwania

13 czerwca 2025: 10:00 - 15:00

Masz pytanie o to szkolenie?

tel: 22 299 23 23
tel: 690 017 860
szkolenia@pcdk.pl

Wszystkie nasze szkolenia objęte są możliwością pozyskania dofinansowania z Bazy Usług Rozwojowych oraz Krajowego Funduszu Szkoleniowego.

Regionalne programy (RP) pozwalają na sfinansowanie usług rozwojowych wybranych w Bazie Usług Rozwojowych. Dzięki nim przedsiębiorcy i pracownicy mikro, małych i średnich firm oraz osoby indywidualne w całym kraju mogą otrzymać nawet 100 proc. dofinansowania na wybrane przez siebie usługi szkoleniowe i doradcze. Więcej informacji znajdziesz na stronach https://uslugirozwojowe.parp.gov.pl/ oraz https://serwis-uslugirozwojowe.parp.gov.pl

Krajowy Fundusz Szkoleń wspiera pracodawców, którzy chcą inwestować w kapitał ludzki. Wnioski należy składać w Powiatowym Urzędzie Pracy, właściwym dla siedziby przedsiębiorstwa. Nabory ogłaszają urzędy. Poziom dofinansowania to dla mikro przedsiębiorcy poziom aż 100%. W pozostałych mały, średnich i dużych przedsiębiorstwach można uzyskać 80%.

Sprawdź nasze dofinansowania

Masz problem z zapisem, pobierz:

Szczegółowe omówienie ESRS w zakresie G i S – Governence (Ład korporacyjny), Social (społeczeństwo)

Zapisz się
Cena:

Osoba zgłaszająca

Dane uczestników

Dane do faktury (Nabywca)

Dodatkowe informacje

Warunki uczestnictwa

wymagane*

Wyszukaj szkolenia po słowie kluczowym