Feedback. Czyli skuteczna informacja zwrotna

Cena:
1490.00 PLN (netto)
Kod: 01247/2024/ON
On-line, od: 17 kwietnia 2024 do: 17 kwietnia 2024
Poziom: Średniozaawansowany

Feedback, jest niezwykle cennym i skutecznym narzędziem wspierającym rozwój organizacji, pracowników i całych zespołów.

Szkolenie ma na celu wspieranie kultury informacji zwrotnej w celu usprawniania komunikacji, poprawy efektywności działań oraz rozwój własny i zespołów. Warsztat będzie także okazja do bezpiecznego przećwiczenia udzielania feedbacku, szczególnie dla osób, które zarządzają ludźmi, projektami lub przygotowują się do roli menadżerskiej.  

Cele i korzyści:

  • Poznasz i przećwiczysz różne modele udzielania feedbacku oraz różne modele rozmowy
  • Nauczysz się udzielać konstruktywnej informacji zwrotnej, która ma wspierać rozwój pożądanych kompetencji
  • Poznasz konkretne narzędzia, które będziesz mógł wykorzystać, aby radzić sobie z sytuacjami trudnymi podczas rozmowy oraz zwiększysz świadomość mechanizmów psychologicznych
  • Doświadczysz informacji zwrotnej w czasie ćwiczeń „siedząc po obu stronach” – „co mówię – co rozumiesz”.

Dla kogo jest szkolenie:

Menedżerowie, kierownicy zespołów, liderzy projektów oraz osoby przygotowujące się do roli menedżerskiej.

Feedback – czym jest a czym nie jest

  • Do czego służy informacja zwrotna, a do czego nie
  • Za i przeciw feedbackowi
  • Kiedy i gdzie udzielać informacji zwrotnej, okoliczności, sytuacje

Emocje i psychologia człowieka a informacja zwrotna

  • Emocje w pracy, emocje przy feedbacku - jak wpływają na skuteczność przekazu i odbioru
  • Słowa mają znaczenie – słownictwo wpływające na skuteczność feedbacku
  • Co mówię, co słyszę (4 uszy Von Thuna)
  • Style osobowości
  • Typowe błędy podczas udzielania komuś feedbacku
  • Jak minimalizować opór, bariery i wymówki

Modele feedbacku

  • Konstrukcja i elementy feedbacku
  • Modele feedbacku (m.in. FUKO, SPINKA, kanapka, BEER, feedforward
  • Przykłady
  • Ćwiczenia

Kultura organizacyjna a feedback

  • Menadżerskie rozmowy: oceniające, rozwojowe, podsumowujące – przykłady
  • Inspirowanie autofeedbacku, pobudzanie do myślenia i odpowiedzialności za uczenie się oraz doskonalenie
  • Feedback wobec przedstawicieli różnych pokoleń.

Termin i czas trwania

17 kwietnia 2024: 10:00 - 15:00

Szkolenia otwarte

Marcin Sadkowski

tel: 690 017 860
e-mail: m.sadkowski@pcdk.pl

Szkolenia zamknięte

Michał Siwiński

tel: 690 017 583
e-mail: m.siwinski@pcdk.pl

Wszystkie nasze szkolenia dofinansowane są z BUR i KFS
Masz pytania o dofinansowanie?

Tel: 22 299 23 23

Masz problem z zapisem, pobierz:

Feedback. Czyli skuteczna informacja zwrotna

Wyszukaj szkolenia po słowie kluczowym