Szkolenie przeznaczone jest dla: osób, które chcą zdobyć uprawnienia (zaświadczenia) do nadzoru nad organizacją, przeprowadzeniem i rozliczaniem loterii; dyrektorów marketingu; menadżerów PR; menadżerów trade marketingu; brand menadżerów; specjalistów ds. organizacji eventów; właścicieli i pracowników agencji reklamowych.
DZIEŃ 1
- Loteria promocyjna - gra hazardowa
- definicja loterii, zasady organizacji
- rodzaje najczęściej przeprowadzanych loterii
- najbardziej efektywne mechanizmy
- zalety loterii promocyjnej jako skutecznego narzędzia marketingowego
- kto może organizować loterie
- Jak zaplanować i wdrożyć skuteczną loterię
- określenie celu planowanej akcji
- dopasowanie budżetu
- grupy docelowej
- określenie czasu
- wybór i dopasowanie najbardziej skutecznej mechaniki
- wybór najlepszych nagród
- Jak uzyskać zezwolenie na przeprowadzenie loterii
- organy wydające zezwolenia
- wykaz dokumentów niezbędnych do uzyskania zezwolenia
- prawidłowe wzory dokumentów
- wymagane zaświadczenia i zabezpieczenia loterii
- zapewnienie osoby nadzorującej loterię
- Kwestie podatkowe
- podatki od nagród w loteriach
- warunki zwolnienia z opodatkowania
- możliwość odliczenia VAT
- obowiązek naliczenia VAT
- podatki od nagród w konkursach dla pracowników
- dokumentacja związana z przekazaniem nagród w zakresie podatków
DZIEŃ 2
- Prawidłowy przebieg i rozliczenie loterii
- dowody udziału w grze
- urządzenia losujące i wymogi prawne
- losowania manualne
- zabezpieczenie udziałów w grze
- obowiązek sprawozdawczy dotyczący podsumowania i rozliczenia gier
- Kary i restrykcje związane z prowadzeniem gier hazardowych i innych akcji promocyjnych
- Kodeks Karny
- Kodeks Skarbowy
- Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów
- RODO
- Jak przygotować się do kontroli ?
- Konkurs, loteria czy program lojalnościowy porównanie narzędzi marketingowych
- przykłady mechanizmów
- przykłady regulaminów
- omówienie różnic
- zasady dopasowania akcji do potrzeb firmy
- badanie efektywności
- ĆWICZENIA PRAKTYCZNE: Projektujemy wspólnie dokumenty niezbędne do uzyskania zezwolenia na przeprowadzenie loterii promocyjnej dla naszej firmy.
- Ochrona danych osobowych uczestników akcji promocyjnych
- prawidłowa konstrukcja wymaganych zgód
- rejestracja zbiorów
- zabezpieczenie danych osobowych w akcjach promocyjnych
- ĆWICZENIA PRAKTYCZNE: Projektujemy wspólnie dokumenty niezbędne do wprowadzenia konkursu, programu lojalnościowego dla naszej firmy.
Masz problem z zapisem, pobierz:
Organizacja i nadzór konkursów, sprzedaży premiowych oraz gier hazardowych
Zapisz się