Lider Lean Office – LO13, czyli wybrane metody i narzędzia Lean Office w praktyce – 3 dni.

Cena za uczestnika:
1800,00 PLN (netto)
Kod: 2191/2025/ON
On-line, 19 maja 2025 - 21 maja 2025
Poziom: Średniozaawansowany

Wstęp – przedstawienie się, oczekiwań, obowiązujących zasad organizacyjnych.

  • KPI (ang. Key Performance Indicator): definicje skuteczności, efektywności, jakości, wydajności
  • SMART przy określaniu wskaźników celów, zadań

Część warsztatowa:  

  • projektowanie wizji stanu obecnego i przyszłego wskaźników działu – case study: „przyjeżdża dziennikarz i …..”
  • OTIF wskaźnik oceny pracowników,
  • 4 kroki metody opartej na wagach przy sprawiedliwej ocenie pracowniczej.

Kanban:

  • Metoda pull w określaniu zapasów biurowych
  • Wprowadzenie do kanban
  • Obliczenia liczby kart kanban dla zapasów biurowych
  • TPM i SMED w biurze:
    • opracowywanie instrukcji czyszczenia, sprzątania infrastruktury i urządzeń biurowych oraz regularne przeglądy
    • czy występują elementy do przezbrojenia, np.: sala, drukarka itp.?
  • TWI:
    • Mapa kompetencji.
    • Macierz kompetencji dla pracowników.
    • Ćwiczenie:  Kompetencyjny opis stanowiska.
    • opracowanie Arkusza pracy Standaryzowanej
  • Wybrane narzędzia do badania satysfakcji klienta wewnętrznego: - Servqual, Servperf, Importance-Performance Analysis, SWOT – omówienie, przećwiczenie.
  • Elementy zarządzania czasem: macierz Eisenhowera, macierz świadomości (rozumiem-akceptuję), matryca cost-benefit, macierz ustalania priorytetów w życiu – omówienie, przećwiczenie.
  • Rabaty ilościowe – czy zniżka od dostawcy jest opłacalna dla firmy?
  • ROP (Re-Order Point - Punkt Ponownego Zamawiania) w Kanbanie.