- Firma/Uczestnik jest zobowiązany do zapoznania się z regulaminem przed przystąpieniem do szkolenia i dostosowania się do jego postanowień.
- Przesłanie formularza on-line lub wypełnionego i podpisanego formularza zgłoszeniowego faksem bądź pocztą elektroniczną stanowi zawarcie umowy wiążącej i jest jednocześnie zobowiązaniem do zapłaty.
- Koszt uczestnictwa wraz z usługami zawartymi w cenie, podany jest w ofercie poszczególnych szkoleń.
- Wszystkie ceny podawane w ofercie szkoleń są cenami netto za osobę, do których doliczany jest 23% VAT. W przypadku firm zwolnionych z VAT niezbędne jest wypełnienie i przesłanie faksem lub pocztą elektroniczną oświadczenia o zwolnieniu z VAT
- Najpóźniej na 4 dni przed rozpoczęciem szkolenia, na podany adres e-mail zostaną przesłane informacje dotyczące szkolenia. W przypadku potwierdzenia szkolenia, zostaną wysłane wszelkie informacje organizacyjne oraz prośba o dokonanie płatności. W przypadku nie otrzymania jakichkolwiek informacji do 4 dni przed zajęciami, prosimy o kontakt telefoniczny, numer telefonu: 690 017 860 lub 22 299 23 23
- Rezygnacja z udziału w szkoleniu powinna nastąpić w formie e-mail’a najpóźniej na 10 dni przed szkoleniem na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.. Rezygnacja w późniejszym terminie wiąże się z koniecznością pokrycia 100% kosztów. Nieobecność na szkoleniu nie zwalnia z dokonania opłaty. W przypadku szkoleń wyjazdowych oraz konferencji rezygnacja nie jest możliwa, możliwe jest jedynie odwołanie części zamówienia zgodnie z ustępem 7.
- Złożenie zamówienie/zapisanie się na szkolenie poprzez stronę www lub bezpośrednio u handlowaca za pomocą formularza zgłoszeniowego pdf po terminie możliwej rezygnacji, wskazanym w pkt 6, nie zwalnia z jego zapisów, co oznacza, że nie ma możliwości rezygnacji ze szkolenia nie ponosząc jego kosztów.
- Odwołanie zgłoszenia na szkolenie wyjazdowe i konferencję, możliwa jest po uprzednim pisemnym zgłoszeniu rezygnacji, wiąże się z poniesieniem 50% kosztu całego szkolenia. W przypadku odowłania rezerwacji w terminie krótszym niż 28 dni osoba zgłoszona ponosi 100% kosztów.
- Za datę rezygnacji/odowłania przyjmuje się termin wpłynięcia pisma do PCDK
- Brak uiszczenia wpłaty i nie wzięcie udziału w szkoleniu nie jest jednoznaczne z rezygnacją.
- Faktura zostaje wystawiona w momencie potwierdzenia szkolenia oraz wysłana w mailowo wraz z informacjami organizacyjnymi.
- Faktura może być wystawiona po szkolenie, tylko w wybranych wypadkach i sytuacja ta winna być zgłoszona do PCDK w momencie zapisu na szkolenie w formularzu zgłoszeniowym w polu uwag.
- Wpłaty należy dokonać na konto PCDK, po otrzymaniu potwierdzenia udziału w szkoleniu. W tytule przelewu prosimy umieścić numer faktury. W przypadku sektora publicznego akceptujemy płatność na podstawie faktury po odbytym szkoleniu.
- Istnieje możliwość zamiany zgłoszonego uczestnika z tej samej firmy, nie później jednak niż 2 dni przed terminem szkolenia (nie dotyczy szkoleń wyjazdowych).
- W przypadku, gdy wykładowca z przyczyn losowych nie będzie mógł przeprowadzić zajęć w podanym wcześniej terminie organizator zastrzega sobie prawo zmiany terminu zajęć. Uczestnicy zajęć niezwłocznie zostaną poinformowani o tym fakcie.
- Organizator zastrzega sobie prawo do odwołania szkolenia najpóźniej na 2 dni robocze przed terminem szkolenia, z przyczyn niezależnych od Organizatora
- Uczestnicy na ostatnich zajęciach otrzymują certyfikat ukończenia szkolenia PCDK.
- Materiały szkoleniowe wręczane uczestnikom zajęć chronione są prawem autorskim. Kopiowanie i upowszechnianie ich w celach komercyjnych jest zabronione.
- Każda osoba uczestnicząca w szkoleniu on-line ma prawo wykupić pakiet abonamentowy na 3 lub 6 miesięcy dostępu do szkolenia w którym brało się udział.
- Korzystanie z pakietów abonamentowych jest płatne.
- Płatność za wybrany przez Użytkownika pakiet abonamentowy realizowana jest przed otrzymaniem drogą mailową dostępów do platformy
- Wszelkie produkty udostępnione za pośrednictwem platformy, odpłatne i nieodpłatne, podlegają ochronie z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych
- Użytkownik może korzystać z zakupionych Produktów na własny użytek i zgodnie z ich przeznaczeniem, czyli głównie oglądać treści oferowane na platformie za pomocą dostępnych kanałów dystrybucji
- Użytkownik nie ma prawa do powielania, kopiowania i wykorzystywania Produktu (w całości lub we fragmentach) w sposób niezgodny z prawem.
- Do każdego szkolenia trzeba opłacić abonament osobno. Abonament nie obejmuje wszystkich szkoleń w których brało się udział.
- Zasady składania reklamacji:
- reklamacje będą przyjmowane wyłącznie w formie pisemnej przesłane na adres mailowy Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript., w terminie 14 dni od daty zakończenia szkolenia,
- reklamacje będą rozpatrywane indywidualnie w przeciągu 30 dni od daty ich otrzymania,
- reklamacja powinna zawierać następujące elementy: dane kontaktowe osoby reklamującej (nazwa Firmy, imię i nazwisko, telefon, adres mailowy), kod i termin szkolenia, szczegółowe opisanie szkolenia, powód reklamacji i uzasadnienie,
- powodem reklamacji nie mogą być sytuacje/zdarzenia niezależne od PCDK,
- reklamacje nie będą rozpatrywane w przypadku osób wobec których PCDK ma roszczenia finansowe.
- Informujemy, że administratorem danych osobowych z art. 4 pkt.7 RODO jest Centrum Doskonalenia Kompetencji Progressio Sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie (31-511), ul. Rakowicka 10B/4, Państwa dane będą wykorzystane wyłącznie do celów handlowych i związanych z realizacją zamówienia. Przysługują Państwu następujące prawa:
- prawo dostępu do treści danych, na podstawie art. 15 „RODO”,
- prawo do sprostowania danych, na podstawie art. 16 „RODO”,
- prawo do usunięcia danych, na podstawie art. 17 „RODO”,
- prawo do ograniczenia przetwarzania danych, na podstawie art. 18 „RODO”,
- prawo do przenoszenia danych, na podstawie art. 20 „RODO”.