Kwestie holistycznego podejścia, kompetencji wyższego rzędu: twardych i interpersonalnych ("miękkich"), z roku na rok nabierają większego znaczenia, w zakresie przetrwania w biznesie. W dobie dynamicznych zmian i rozwoju AI, chcąc stać się niezastąpionym liderem, warto posiąść wiedzę oraz umiejętności, gwarantujące teraz i w przyszłości bycie produktywnym.
Certyfikowana Ścieżka rozwoju Lidera Administracji i Usług – poziom średnio zaawansowany [91h], skierowana jest do osób przedsiębiorczych, które chcą zdobyć praktyczną oraz skondensowaną wiedzę w zakresie obejmującym administrację i usługi. Podczas trwania dowiedzą się Państwo całego spektrum aktualnych oraz planowanych działań w tym zakresie. Swobodnie będziecie się poruszać w każdym otoczeniu biznesowym, zabezpieczając swoje interesy na odpowiednim poziomie i dbając o zrównoważony rozwój.
Większość modułów potrafi zastąpić roczne studia podyplomowe, dlatego też istnieje możliwość uczestnictwa w poszczególnych modułach tematycznych:
Cena modułu: 1820 zł
1. Wstęp:
2. Właściwe skomunikowanie się z każdą osobą na świecie za pomocą modelu DISC (DISA) D3 [TEAMS (test psychometryczny Mereditha-Belbina), VALUES (praca na kontrakcie), BAI (motywacja, 6 sił napędowych)], Williama Moultona Marstona:
3. Model kwadratu komunikacyjnego według Friedemanna Schulza von Thuna:
4. Sztuka perswazji i wywierania wpływu – Przywództwo/ Autorytet/ Charyzma:
a. Prawo rewanżu.
b. Prawo kontrastu.
c. Prawo sympatii.
d. Prawo pozytywnych skojarzeń.
e. Prawo konsekwencji.
f. Prawo limitu.
g. Prawo konformizmu.
h. Prawo autorytetu.
5. Rozwiązywanie konfliktów - test psychometryczny, style i przepracowywanie konfliktów wg Christophera W. Moore’a:
6. Rola autorytetu:
7. Ćwiczenia praktyczne.
8. Zarządzanie stresem i kontrolowanie emocji - Samoregulacja i przepracowywanie stresu wg modelu Paula D. Macleana:
9. Skuteczna komunikacja pisemna - np.: mail'e, sms'y, insrukcje, ogłoszenia:
1. Wstęp:
2. NVC w praktyce, czyli Nonviolent Communication, po polsku Porozumienie bez Przemocy (PBP), dr Marshala Bertrama Rosenberga:
Poznaj naturalny, wspólny język, nas wszystkich ludzi na świecie.
UWAGA: przez 95% czasu szkolenia podejmujemy poniżej wymienione tematy przepracowując metodę NVC. Zawiera ona w sobie cały nasz język komunikacyjny oraz wszystkie behawioralne metody/narzędzia.
3. Model WWKD, 4 kroków przełamywania strachu przed zmianą.
4. Style odczuwania i uczenia się – test psychometryczny:
5. Model neurologiczny dr Roberta Dilts'a:
6. Piramida uczenia się wg Bruce'a Hylanda:
7. Delegowanie zadań wg Kennetha Blanchard'a:
8. Checklista 116 kompetencji "miękkich" oraz tworzenie matrycy kompetencji pracowniczych:
9. Test – czy jestem dobrym liderem?:
10. Test psychometryczny określający poziom asertywności:
11. Test psychometryczny Le Senne'a i dr Hartmanna:
12. Okno Johari pokazujące otwartość na świat, otwartość w dialogu:
13. Metodyka Hoshin Kanri w zarządzaniu sobą:
14. Kaizen w życiu każdego z nas – jaki jest najmniejszy krok w pracy i w domu aby zacząć już dziś? – ćwiczenia poglądowe.
15. Coaching pracownika w praktyce - checklista i pytania:
przepracowanie, wnioski, metodyka zastosowania na co dzień.
1. Wstęp do Lean Manufacturing. Metody szczegółowego opisu procesu i identyfikacji źródeł kosztów.
2. Przygotowanie i przeprowadzenie wstępu do projektu redukcji kosztów:
3. Prawidłowe rozpoznawanie i zarządzanie ryzykiem projektu ograniczania kosztów.
4. Koszty utrzymania procesów w ruchu, eliminacja strat niewykorzystanych roboczogodzin i zapasów.
5. Koszty złej jakości.
6. Metody eliminowania braków i marnotrawstwa.
7. Metody budowania budżetów:
8. Inwestycje:
9. Metody ciągłej poprawy kosztów w procesach.
10. Monitorowanie realizacji budżetów.
1. Wprowadzenie do analizy ryzyka:
2. Zapewnienie i doskonalenie jakości a działania korygujące / zapobiegawcze, PFMEA jako narzędzie ciągłej poprawy jakości - PDCA.
3. Organizacja analizy PFMEA, niezbędne zasoby, rola zespołu.
4. FMEA dla procesu (PFMEA):
5. Przygotowanie danych wejściowych dla PFMEA - informacje nt. niezgodności, specyfikacje wyrobu i procesu.
6. Projektowanie działań doskonalących, warianty działań (działania adresowane wadzie a działania adresowane przyczynie).
7. Narzędzia pomocnicze: burza mózgów, wykres Ishikawy, 5Why.
9. Dobór wskaźników: Z (Znaczenia - Szkodliwości - Severity), C (Częstości - Occurrence), W (Wykrywalności - Detection) wg wytycznych FMEA 4th Edition;interpretacja WPR - Wskaźnika Poziomu Ryzyka (Risk Priority Number).
10. Podstawowe problemy organizacji pracy zespołu PFMEA.
11. Opracowanie skali SOD typowej dla firmy i wskaźnika RPN.
12. Koszty nie prowadzenia FMEA.
13. Priorytet dla błędów o wysokich wagach.
14. Dokumentowanie realizacji działań.
15. Ocena skuteczności działań.
16. Case study – gotowe, wykonane PFMEA, na przykładzie trenera, rozdane i omówione.
17. Opracowanie FMEA procesu na przykładach zaproponowanych przez uczestników pracujących w zespołach.
18. Case study - przykładowy plan kontroli - omówienie.
12 maja 2025: 09:00 - 16:00
13 maja 2025: 09:00 - 16:00
14 maja 2025: 09:00 - 16:00
9 czerwca 2025: 09:00 - 16:00
10 czerwca 2025: 09:00 - 16:00
tel: 22 299 23 23
tel: 690 017 860
szkolenia@pcdk.pl
Wszystkie nasze szkolenia objęte są możliwością pozyskania dofinansowania z Bazy Usług Rozwojowych oraz Krajowego Funduszu Szkoleniowego.
Regionalne programy (RP) pozwalają na sfinansowanie usług rozwojowych wybranych w Bazie Usług Rozwojowych. Dzięki nim przedsiębiorcy i pracownicy mikro, małych i średnich firm oraz osoby indywidualne w całym kraju mogą otrzymać nawet 100 proc. dofinansowania na wybrane przez siebie usługi szkoleniowe i doradcze. Więcej informacji znajdziesz na stronach https://uslugirozwojowe.parp.gov.pl/ oraz https://serwis-uslugirozwojowe.parp.gov.pl
Krajowy Fundusz Szkoleń wspiera pracodawców, którzy chcą inwestować w kapitał ludzki. Wnioski należy składać w Powiatowym Urzędzie Pracy, właściwym dla siedziby przedsiębiorstwa. Nabory ogłaszają urzędy. Poziom dofinansowania to dla mikro przedsiębiorcy poziom aż 100%. W pozostałych mały, średnich i dużych przedsiębiorstwach można uzyskać 80%.
Masz problem z zapisem, pobierz:
Certyfikowana Ścieżka rozwoju Lidera Administracji i Usług – poziom średnio zaawansowany [91h]