Funkcja i rola efektywnej komunikacji w zarządzaniu oraz praca zdalna z zagranicy

Cena:
3499.00 PLN (netto)

2999 zł: za 2 lub więcej osoby z jednej firmy

2199 zł: za osobę towarzyszącą

Kod: 01260/2024/WY
Stacjonarna, od: 15 maja 2024 do: 17 maja 2024

Miejsce: Sopot, Hotel Sopot
Poziom: Średniozaawansowany

Miejsce szkolenia otwartego

Hotel Sopot****, ul. J.J. Haffnera 88

Hotel Sopot **** to miejsce, w którym każdy znajdzie ciszę i relaks, jakiego potrzebuje. Szum morza, zapach lasu i przepiękny widok pozwoli w pełni wypocząć w jednym z najpiękniejszych miast nad Bałtykiem. Hotel Sopot**** położony jest w północnej, spokojniejszej części Sopotu, w samym sercu Trójmiasta. Od pięknej piaszczystej plaży dzieli go jedynie Park Północny.

W cenie:

- 2 noclegi w pokoju 2-osobowym (doplata do pokoju jednoosobowego wynosi 290 zł/doba)
- pełne wyżywienie,
- bezpłatny wstęp do centrum wodno-termalnego
- wstęp do hotelowej siłowni,
- materiały i gadżety szkoleniowe,
- uroczysta kolacja,
- bezprzewodowy internet WI-FI,

 

Istnieje możliwość uczestnictwa osoby towarzyszącej

 

Agenda

15 maja - od 14.00 zakwaterowanie, przywitanie gości

16 maja - 9:30-15:00 I dzień szkolenia

17 maja - 9:00-14.30  II dzień szkolenia

Program szkolenia otwartego

BLOK 1. Ćwiczenie umiejętności szczerej, otwartej komunikacji

Umiejętność skutecznego komunikowania się jest jedną z kluczowych kompetencji, które wyróżniają skutecznego managera, dlatego też ten temat powinien być priorytetem podczas szkolenia. Lider, który ukierunkowuje swój zespół, powinien wiedzieć, jak dzielić się wiedzą i przedstawiać swój plan działania oraz pomysły. Równie istotna też jest umiejętność uważnego słuchania oraz budowania relacji, opierających się na zaufaniu. Kolejnym ważnym aspektem jest dostosowanie stylu komunikacji do konkretnej osoby oraz sytuacji.
budowanie więzi z pracownikiem

  • wspieranie zespołu w rozwoju
  • jasne formułowanie celów i oczekiwań
  • skuteczne egzekwowanie wymagań
  • dawanie konstruktywnej informacji zwrotnej (feedback – najlepsze metody)
  • jak prosić o informację zwrotną dotyczącą swojego przywództwa
  • komunikowanie i zarządzanie w środowisku zmiany

BLOK 2. Motywowanie pracowników

Podczas szkolenia priorytetowo powinna być również traktowana kwestia budowania zaangażowania członków zespołu. Zadbanie o zaangażowanie pracownika powoduje, że jest on bardziej zadowolony z pracy, czuje się z nią związany i usatysfakcjonowany. Odpowiednia motywacja przekłada się na efektywność pracy.

  • jak efektywnie motywować pracowników
  • budowanie zaangażowania w zespole
  • samomotywacja – poczucie własnej skuteczności

BLOK 3. Zarządzanie konfliktem w zespole

Oprócz porcji niezbędnej wiedzy, w czasie warsztatu uczestnicy nauczą się jak rozpoznawać źródła konfliktu, zapobiegać jego eskalacji i doprowadzić do konstruktywnego rozwiązania.

  • swobodne prowadzenie trudnych rozmów
  • rozróżnianie rodzajów konfliktów i właściwe działanie
  • negocjowanie ( zasada win-win)
  • radzenie sobie z „nierozwiązywalnymi” konfliktami

BLOK 4. Asertywność - warsztat zachowań asertywnych

Wzmacnianie postawy, której priorytetem jest kierowanie się własnymi wartościami z szacunkiem i uczciwością wobec drugiego człowieka. To również ćwiczenie pewności siebie, podejmowania decyzji a także umiejętności wywierania konstruktywnego wpływu na otaczający świat. Asertywny manager to taki, który ma poczucie kontroli w zespole – i temu ten moduł szkoleniowy ma służyć.

  • jak wzmocnić asertywność , ćwiczenia i techniki (warsztat

Blok 5 - Praca zdalna z zagranicy

  • Definicja pracy zdalnej
  • Sposoby wykonywania pracy zdalnej z zagranicy
    • Delegowanie pracownika do pracy za granicę
    • Zagraniczne miejsce pracy ustalone w momencie podpisania umowy o pracę .
    • Wniosek pracownika o możliwość wykonywania pracy zdalnej spoza Polski
  • Co i jak należy zbadać:
    • Państwo docelowe,
    • Planowany okres pracy,
    • Rodzaj pracy,
    • Narodowość podwładnego.
  • Zasady pracy zdalnej z zagranicy – prawa i obowiązki pracownika i pracodawcy.
  • Prawo właściwe dla zobowiązań umownych.
  • Przepisy imigracyjne – kiedy mają zastosowanie?
  • Obowiązek składkowy
  • Zasada jednego ustawodawstwa w zakresie zabezpieczenia społecznego - na czym polega?
  • Porozumienie ramowe dotyczące telepracy transgranicznej od 1 lipca 2023 r.
  • Zasady opodatkowania przychodów pracowników pracujących zdalnie za granicą
    • Nieograniczony i ograniczony obowiązek podatkowy
    • Konflikt rezydencji podatkowej
    • Umowy o unikaniu podwójnego opodatkowania
    • Ustalanie miejsca zamieszkania na gruncie ustawy PIT i umów o unikaniu podwójnego opodatko-wania
  • Pytania.
  • Podsumowanie

Szkolenia otwarte

Marcin Sadkowski

tel: 690 017 860
e-mail: m.sadkowski@pcdk.pl

Szkolenia zamknięte

Michał Siwiński

tel: 690 017 583
e-mail: m.siwinski@pcdk.pl

Wszystkie nasze szkolenia dofinansowane są z BUR i KFS
Masz pytania o dofinansowanie?

Tel: 22 299 23 23

Masz problem z zapisem, pobierz:

Funkcja i rola efektywnej komunikacji w zarządzaniu oraz praca zdalna z zagranicy

Zapisz się
Cena:

Informacje o uczestniku

Dane do faktury (Nabywca)

Dodatkowe informacje

Warunki uczestnictwa

wymagane*

Wyszukaj szkolenia po słowie kluczowym