Szkoła przywództwa – buduj swoją pozycję lidera

Cena za uczestnika:
3299,00 PLN (netto)

2899 PLN: za 3 lub więcej osoby z jednej firmy

2999 PLN do 30 września 2025r.: Promocja

2399 ,00 PLN dla posiadający abonament PCDK Tax, więcej >
Kod: 2536/2025/WY
Stacjonarne, 28 października 2025 - 31 października 2025

Miejsce: Zakopane, Hotel Aquarion

Przeszło 80 proc. polskich menedżerów wskazuje, że szeroka perspektywa w myśleniu o firmie, przewodzenie zmianom oraz umiejętność osiągania zamierzonych celów finansowych to najważniejsze i najbardziej pożądane kompetencje miękkie.

Specjalnie dla osób zarządzających biznesem, stworzyliśmy wyjątkowe szkolenie, które w swoich założeniach ma przyczynić sie do rozwoju ich kompetencji miękkich. Pozwoli ono na nowo zdefiniować siebie i swoje cele w roli zarządzającego, ale również zbudowanie wizerunek lidera, a przede wszystkim wyrobić inteligencję emocjonalną.

dofinansowanie kfsue

Miejsce szkolenia:

Hotel Aquarion Family & Friends to elegancki, czterogwiazdkowy obiekt zlokalizowany bezpośrednio przy Termach Zakopiańskich. Od wodnego szaleństwa w licznych basenach, zjeżdżalniach i jacuzzi Gości dzieli tylko korytarz. Hotel oferuje komfortowe i bogato wyposażone, klimatyzowane pokoje. Do dyspozycji Gości jest także restauracja, oraz udogodnienia dla dzieci.

W cenie:

  • noclegi w pokoju 2-osobowym (doplata do pokoju jednoosobowego wynosi 250 zł/doba)
  • pełne wyżywienie,
  • bezpłatny wstęp do centrum wodno-termalnego (basen, sauny) w wybranym dniu.
  • wstęp do hotelowej siłowni
  • uroczysta kolacja,
  • bezprzewodowy internet WI-FI,
  • zwiedzanie Zakopanego

Agenda

28 października - 17:00 spotkanie organizacyjne

29 października - 9:30-15:00 II dzień szkolenia

30 października - 9:00-15:00 III dzień szkolenia

31 października - 9:00-15:00 III dzień szkolenia

Program

Dzień 1: Fundamenty - Ja jako Menedżer i Komunikacja

  • Moduł 1: Start i Rola Menedżera
    • Wprowadzenie, cele, oczekiwania. Rola prokurenta vs menedżera. Kluczowe kompetencje.
    • Exposé Szefa: Skuteczne komunikowanie oczekiwań, zasad, wizji i celów.
  • Moduł 2: Zrozumienie Stylów Komunikacji (DiSC)
    • Model DiSC jako narzędzie rozumienia preferencji komunikacyjnych i behawioralnych.
    • Samoświadomość stylu własnego i jego wpływ na interakcje. Rozpoznawanie i adaptacja do stylów innych.
    • Budowanie porozumienia i minimalizowanie nieporozumień.
  • Moduł 3: Asertywność Menedżerska
    • Techniki asertywnej komunikacji (wyrażanie opinii, potrzeb, odmowa, przyjmowanie krytyki).
    • Ustalanie granic, radzenie sobie z presją i trudnymi zachowaniami.
    • Budowanie pewności siebie i autorytetu opartego na szacunku.

Dzień 2: Przywództwo, Motywacja i Rozwój Pracowników

  • Moduł 4: Przywództwo Sytuacyjne wg Blancharda (SLII®)
    • Model: Style kierowania (S1-S4) i Poziomy rozwoju pracownika (D1-D4).
    • Diagnozowanie potrzeb rozwojowych pracownika i elastyczne dopasowywanie stylu przywództwa.
    • Praktyczne zastosowanie w różnych sytuacjach menedżerskich.
  • Moduł 5: Motywowanie i Angażowanie Zespołu
    • Kluczowe koncepcje motywacji i ich zastosowanie w praktyce.
    • Identyfikowanie indywidualnych motywatorów (powiązanie z DiSC i SLII®).
    • Narzędzia menedżera do budowania zaangażowania (autonomia, mistrzostwo, cel, docenianie, rozwój).
    • Tworzenie motywującego środowiska pracy.
  • Moduł 6: Rozwój Kompetencji: Efektywny Instruktaż
    • Metody efektywnego szkolenia na stanowisku pracy. Model instruktażu.
    • Zapewnienie transferu wiedzy i umiejętności. Sprawdzanie zrozumienia (powiązanie z SLII S1/S2).
  • Moduł 7: Rozwój Kompetencji: Sztuka Delegowania
    • Delegowanie jako narzędzie rozwoju i efektywności. Poziomy delegowania.
    • Kluczowe kroki efektywnego delegowania. Pokonywanie barier.
    • Monitorowanie i wsparcie (powiązanie z SLII S3/S4).

Dzień 3: Zarządzanie Wyzwaniami, Zmianą i Procesami Kluczowymi

  • Moduł 8: Konstruktywna Informacja Zwrotna (Feedback)
    • Rola feedbacku w zarządzaniu efektywnością i rozwoju. Kultura feedbacku.
    • Modele i techniki udzielania feedbacku
    • Rozmowa Korygująca: Struktura, przygotowanie, prowadzenie.
    • Udzielanie pozytywnej informacji zwrotnej i docenianie. Ćwiczenia praktyczne.
  • Moduł 9: Zarządzanie Konfliktami w Zespole
    • Przyczyny i dynamika konfliktów. Wczesne rozpoznawanie sygnałów.
    • Style rozwiązywania konfliktów (np. Thomas-Kilmann).
    • Rola menedżera jako mediatora. Radzenie sobie z konfliktem, gdy menedżer jest stroną.
    • Analiza i symulacja rozwiązywania trudnych sytuacji.
  • Moduł 10: Zarządzanie Zmianą – Aspekt Ludzki
    • Psychologiczne aspekty zmiany – dlaczego ludzie stawiają opór? (np. krzywa zmiany).
    • Rola menedżera w komunikowaniu i przeprowadzaniu zespołu przez zmianę.
    • Skuteczna komunikacja wizji i potrzeby zmiany. Angażowanie zespołu.
    • Rozpoznawanie i adresowanie oporu oraz emocji pracowników.
  • Moduł 11: Skuteczna Rekrutacja i Wdrożenie (Onboarding)
    • Rola menedżera w procesie rekrutacyjnym. Definiowanie potrzeb.
    • Prowadzenie rozmów kwalifikacyjnych (techniki pytań, ocena kompetencji). Unikanie błędów.
    • Planowanie i realizacja efektywnego procesu onboardingu.
  • Moduł 12: Integracja Wiedzy i Planowanie Działań
    • Podsumowanie kluczowych narzędzi i koncepcji. Powiązania między modułami.
    • Sesja Q&A.
    • Zakończenie warsztatów.

 

Termin i czas trwania

28 października 2025: 17:00 - 18:00

29 października 2025: 09:00 - 15:00

30 października 2025: 09:00 - 15:00

31 października 2025: 09:00 - 15:00

Masz pytanie o to szkolenie?

tel: 22 299 23 23
tel: 690 017 860
szkolenia@pcdk.pl

Wszystkie nasze szkolenia objęte są możliwością pozyskania dofinansowania z Bazy Usług Rozwojowych oraz Krajowego Funduszu Szkoleniowego.

Regionalne programy (RP) pozwalają na sfinansowanie usług rozwojowych wybranych w Bazie Usług Rozwojowych. Dzięki nim przedsiębiorcy i pracownicy mikro, małych i średnich firm oraz osoby indywidualne w całym kraju mogą otrzymać nawet 100 proc. dofinansowania na wybrane przez siebie usługi szkoleniowe i doradcze. Więcej informacji znajdziesz na stronach https://uslugirozwojowe.parp.gov.pl/ oraz https://serwis-uslugirozwojowe.parp.gov.pl

Krajowy Fundusz Szkoleń wspiera pracodawców, którzy chcą inwestować w kapitał ludzki. Wnioski należy składać w Powiatowym Urzędzie Pracy, właściwym dla siedziby przedsiębiorstwa. Nabory ogłaszają urzędy. Poziom dofinansowania to dla mikro przedsiębiorcy poziom aż 100%. W pozostałych mały, średnich i dużych przedsiębiorstwach można uzyskać 80%.

Sprawdź nasze dofinansowania

Masz problem z zapisem, pobierz:

Szkoła przywództwa – buduj swoją pozycję lidera

Zapisz się
Cena:

Osoba zgłaszająca

Dane uczestników

Dane do faktury (Nabywca)

Warunki uczestnictwa

wymagane*